Postat de: Chief Cooker LoKo | Octombrie 17, 2008

Recomandarile Chief Cooker LoKo

M-am obisnuit – gresit, recunosc – cu ideea ca o mancare este buna si gustoasa doar daca contine carne. Legumele se pun doar pentru a completa gustul si pentru „a umple”. Pana cand am gasit la o prietena in bucatarie cartea de la Reader’s Digest – Legumele savoare si energie. Si m-am uitat cu ironie, gandindu-ma ca nu se pot face prea multe doar cu legume. Am fost surprinsa sa aflu cate boli pot preveni, de exemplu. Am citit retete in fata carora mi-a lasat gura apa si m-am hotarat sa incerc si eu!

Dar, mai mult decat atat, datorita acestei carti mi-am facut o obisnuita din a manca zilnic legume, pe care le pregatesc in feluri delicioase! O recomand tuturor!

O masa intr-o farfurie

O masa intr-o farfurie

Legumele – savoare si energie

Legumele - savoare si energie

Mancarea si sanatatea

Mancarea si Sanatatea


Lasă un răspuns

Categorii

