Publicat de: Chief Cooker LoKo | Mai 17, 2008

PORTOCALE IN CARAMEL deesert usor si simplu

Mi se pare mie sau am eu ce am cu fructele?!  Tocamai am inventat o noua reteta delicioasa
PORTOCALE IN CARAMEL
Avem nevoie de cateva portocale pe care trebuie sa le curatam apoi sa le taiem pe jumatate.

Intr-o craticioara trebuie caramelizat zaharul dupa care adaugam untul si il lasam la topit. Mare atentie, trebuie amestecat continuu. Apoi adaugam frisca batuta si amestecam bine pana se incorporeaza. Lasam putin la racit dupa care turnam compozitia peste jumatatile de portocala. Se serveste doar dupa ce sosul caramel s-a racit bine.
Pofta buna!

Responses

  1. sa mi faci si mie dak zic ca i bun..

  2. suna interesant:-)


Lasă un răspuns

Categorii

