Publicat de: Chief Cooker LoKo | Mai 17, 2008

Ceva rapid si bun de papa…

Mmm, numai ce ma gandesc si deja imi ploua in gura. Nu am mai facut de ceva vreme. Tot ceea ce va zic este ca puiul asa cum il fac eu iese delicios, dar hai sa va povstesc…

Avem nevoie de:
– Pulpe de pui
– Cartofi albi
– Conopida
– Sare, ulei, piper, condimente

Se prepara asa:
Intr-o tava cu ulei si putina apa asezam pulpele bine condimentate, apoi cartofii taiati in patru si conopida. Deasupra ungem cu putin ulei, sare piper si condimente din belsug. Dupa preferinta putem pune folie de aluminiu sau nu. Eu unu nu folosesc. Se baga tava cu toate cele la cuptorul bine incins si va veti da seama singuri cand este gata. Pulpele si conopida se vor rumeni foarte bine. Si gata, simplu ca buna ziua.

Este ceva delicios, usor de facut si nici scump. Prcatic este o reteta pentru toate buzunarele. Hm, daca stau sa ma gandesc bine eu fac numai retete cu nivel de dificultate medie ) E mai easy asa.

Responses

  1. […] continuarea pe managerul.wordpress.com sursa […]


Lasă un răspuns

Categorii

